in ,

Ford εναντίον Ferrari, με Κρίστιαν Μπέιλ και Ματ Ντέιμον

Η μεγάλη κόντρα του 1966 στο Λε Μαν ζωντανεύει στην οθόνη.

Ο Κρίστιαν Μπέιλ θυμάται να κάθεται μπροστά από μια τηλεόραση με τον πατέρα του για να παρακολουθήσουν τους αγώνες της Formula One, πίσω στις ημέρες δόξας του Αλέν Προστ, του Ζακ Λατίφ και του Νέλσον Πικέ. Είχαν πάει και στο Brands Hatch (Μπραντς Χατς), σιρκουί στη νότια Αγγλία, στο Κεντ της Αγγλίας. Οπότε όταν ο ηθοποιός διάβασε το σενάριο για την περίφημη αναμέτρηση του 1966 μεταξύ Ford και Ferrari στο Λε Μαν ( Le Mans), παθιασμένος με τους αγώνες αποφάσισε να ενταχθεί στο καστ. Και όταν ο Μάτ Ντέιμον, ο οποίος έχει την εμπειρία των υψηλών ταχυτήτων από τις ταινίες Jason Bourne έμαθε ότι ο Μπέιλ είναι ήδη στο πρότζεκτ δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.

powered by Rubicon Project
Το αποτέλεσμα είναι το «Ford v Ferrari» μία ταινία που αναμένεται να αρχίσει να προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες αργότερα φέτος. Η ταινία εστιάζει στην ιστορία του Βρετανού οδηγού Κεν Μάιλς (Κρίστιαν Μπέιλ) και του Αμερικανού πολυμήχανου κατασκευαστή αυτοκινήτων Κάρολ Σέλμπι (Ματ Ντέιμον) που ενώνουν τις δυνάμεις τους για να κατασκευάσουν το τέλειο αυτοκίνητο για λογαριασμό της Ford. Δημιούργησαν το GT40, ένα αυτοκίνητο που δεν κατέκτησε μόνο το Le Mans, αλλά σάρωσε το βάθρο του 1966.

«Οι αγώνες δεν είναι μόνο λάδι και βενζίνη, αλλά και το αίμα και ο ιδρώτας, καθώς και οι άνθρωποι μέσα σε αυτά τα αυτοκίνητα και αυτό τους καθιστά τόσο συναρπαστικούς» δήλωσε ο Μπέιλ σύμφωνα με το AP την περασμένη εβδομάδα στο Indianapolis Motor Speedway όπου μαζί με τον Ντέιμον κυμάτισαν την πράσινη σημαία για το Indy 500.

Η ιστορία, θέμα ενός ντοκιμαντέρ του 2016 με τίτλο «Ο πόλεμος των 24 ωρών» (The 24 Hour War) ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1960, όταν o Έντσο Φεράρι εξέφρασε ενδιαφέρον για την πώληση της εταιρείας του. Ο Χένρι Φορντ Β’ δαπάνησε σημαντικούς πόρους για παρασκηνιακή δράση για μία πιθανή συμφωνία, αλλά η Ferrari σταμάτησε στις διαπραγματεύσεις. Τότε ο Φορντ έδωσε εντολή στο αγωνιστικό τμήμα να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο για να νικήσει τη Ferrari, την ιταλική εταιρεία σπορ αυτοκινήτων που είχε κυριαρχήσει στους αγώνες. Η Ford αντιμετώπιζε προβλήματα με το σχέδιό της, έτσι στράφηκε στον Σέλμπι, εκείνος στον Μάιλς και η συνεργασία οδήγησε στη νίκη την πρώτη τους προσπάθεια στο Le Mans.

Είναι αντίθετοι με πολλούς τρόπους, δήλωσε ο Ντέιμον. «Αλλά ο ένας έχει τις ιδιότητες που χρειάζεται ο άλλος. Ο Κάρολ ήταν εξαιρετικός στην πολιτική και τη διπλωματία. Θα μπορούσε να πουλήσει οτιδήποτε. Ενώ ο Μάιλς ήταν φρικτός σε αυτά τα πράγματα» είπε. «Δεν ήξερα αυτή την ιστορία για τη φιλία τους και γι ‘αυτό θέλησα να κάνω την ταινία. Είναι μια τόσο σπουδαία ιστορία αουτσάιντερ» πρόσθεσε.

Η ταινία σε σκηνοθεσία του Τζέιμς Μανγκολντ είναι προγραμματισμένη για αμερικανική πρεμιέρα στις 15 Νοεμβρίου.

Πηγη

Πώς σου φάνηκε;

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

GIPHY App Key not set. Please check settings

«Pokémon Sleep», το video game που παίζεις… στον ύπνο σου

Georgia vs Miltiadis