in ,

Πέντε νέες αλυσίδες fast food που ετοιμάζονται να κατακτήσουν τον κόσμο

Από τα McDonalds και τα Burger King, έως τα Wendy’s και το πιο επιτυχημένο σήμερα Five Guys, ό,τι fast food πουλάει στις ΗΠΑ, εξαπλώνεται πλέον ταχύτατα και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Στη λίστα των 100 ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών βρίσκονται και 5 αλυσίδες fast food, τις οποίες ίσως έχουμε και τη χαρά να δούμε σύντομα στην Ευρώπη.

Η βασική διαφορά που έχουν από τα μπεργκεράδικα είναι ότι οι νέες αλυσίδες σερβίρουν τύπο πιο σπιτικού φαγητού και η τιμή τους είναι αρκετά χαμηλή, αλλά όχι τόσο όσο των McDonalds. Περισσότερο σαν τα TGI Friday’s. Άρα, στρώνουν τραπέζι με γευστικό και πολύ οικονομικό φαγητό, εγγυημένα σταθερή γεύση και ποιότητα.

Αυτή είναι η λίστα με τους 5 επικρατέστερους στις ΗΠΑ

5. Cooper’s Hawk Winery & Restaurant

Τη στιγμή που τα TGI Friday’s επαναπροσδιορίζουν τη στρατηγική τους, η αλυσίδα εστιατορίων Cooper’s Hawk Winery & Restaurant σερβίρει παρόμοιο, αλλά λιγότερο τυποποιημένο φαγητό και παίρνει τη γευστική και οικονομική σκυτάλη που διατηρούσαν για χρόνια τα TGI. Με 30 καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ, οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν τον τελευταίο χρόνο περισσότερο από 30% και άγγιξαν τα 240 εκατομμύρια ευρώ. Το βασικό στην εν λόγω αλυσίδα είναι το κρασί και η ίδια η εταιρεία παράγει 50 δικές της ετικέτες.

4. First Watch

Πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό. Οικογενειακό τραπέζι. Αυτό είναι το concept των First Watch και απευθύνεται σε οικογένειες και όχι σε νεολαία. Οι πωλήσεις της αλυσίδας πέρυσι αυξήθηκαν 30% και άνοιξε εστιατόρια σε 239 νέες τοποθεσίες. Η ίδια εταιρεία διαχειρίζεται την αλυσίδα The Egg & I, οι οποία επίσης αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς.

3. Shake Shack

Η πωλήσεις της Shake Shack αυξήθηκαν πέρυσι 32,5% και η αλυσίδα έχει πλέον εστιατόρια σε 100 διαφορετικές πόλεις. Οι πωλήσεις της ξεπέρασαν τα 367 εκατομμύρια ευρώ. Το βασικό προϊόν της εταιρείας είναι το Burger, που όπως φαίνεται δεν πεθαίνει, και οι τακτικές στις βασικές επιχειρηματικές της κινήσεις για προσέλκυση πελατών, είναι τα σημεία πωλήσεων χωρίς ταμεία (ηλεκτρονικά) και τα καινούργια χορτοφαγικά Burger.

2. Blaze Pizza

Το ιταλικό σύμβολου που υιοθέτησε και ανέπτυξε με μεγαλύτερη επιτυχία η Αμερική, η πίτσα, βρίσκεται ακόμη στις υψηλότερες θέσεις πωλήσεων fast food. Η Blaze Pizza δημιουργήθηκε το 2012 μετρούν πλέον 1.000 σημεία πώλησης στις ΗΠΑ και οι πωλήσεις φτάνουν στο 1 δισ. ευρώ.

1. MOD Pizza

Η MOD Pizza βρίσκεται στην κορυφή των αναπτυσσόμενων αλυσίδων εστίασης στις ΗΠΑ. Σήμερα βρίσκεται στις κορυφαίες 200 αλυσίδες καταστημάτων στις ΗΠΑ και οι πωλήσεις της αυξήθηκαν το 2017 80%, φτάνοντας τα 270 εκατομμύρια ευρώ. Το περασμένο έτος άνοιξε 110 νέα καταστήματα σε όλες τις ΗΠΑ, φτάνοντας συνολικά τα 297!

Πηγή

Πώς σου φάνηκε;

Avatar

Written by Mavroskyla Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

«It: Chapter 2»: Η πρώτη φωτογραφία του νέου καστ

Οι ταινίες της εβδομάδας (05/07-11/07)