in , ,

Πώς η Google ξέρει αν ένας νέος υπάλληλος έχει μέλλον σε μια εταιρεία

Τα πέντε μυστικά που αποκαλύπτουν πολλά

Ζούμε σε εποχές απαιτητικές και δύσκολες για κάθε εργαζόμενο –ειδικά αν αυτός είναι σε μια καινούργια δουλειά και πρέπει να εγκλιματιστεί γρήγορα με το νέο περιβάλλον εργασίας και τους συναδέλφους του.

Φυσικά, όλοι οι νέοι υπάλληλοι χωρίζονται σε αυτούς που προσαρμόζονται εύκολα στο εργασιακό περιβάλλον και σε αυτούς που δυσκολεύονται λιγάκι στην αρχή. Η Google ερεύνησε το γιατί συμβαίνει αυτό και κατέληξε σε μερικά πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα και συμβουλές.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του ιστότοπου inc.com, ο κρίσιμος παράγοντας για την γρήγορη προσαρμογή ωστόσο δεν είναι ο ίδιος ο υπάλληλος, αλλά ο διευθυντής ή ο προϊστάμενός του, που με πέντε απλά βήματα μπορεί να επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και να πάρει απ’ αυτόν το 100%.

Τα πέντε βήματα για να εκτοξευθεί η δυναμική των υπαλλήλων

Η Google υποστηρίζει λοιπόν ότι με τα πέντε αυτά βήματα το νέο μέλος σε μια ομάδα θα καταφέρει να αποδώσει καλύτερα στην εργασία του:

  1. Φροντίστε ο νέος υπάλληλος να βρει έναν συνάδελφο που να λειτουργεί ως «φίλος» του μέσα στην ομάδα.
  2. Βοηθήστε τον νέο υπάλληλο να αποκτήσει ένα μεγάλο κοινωνικό δίκτυο.
  3. Τουλάχιστον για το πρώτο εξάμηνο, φροντίστε να έχετε συναντήσεις μαζί του κάθε μήνα για να βλέπετε μαζί την πρόοδό του.
  4. Ενθαρρύνετε τον ανοικτό διάλογο.
  5. Μην παραλείψετε να συναντήστε τον νέο υπάλληλο την πρώτη του μέρα στη δουλειά.

Όπως έδειξε η έρευνα, οι διευθυντές που ακολούθησαν τα πέντε αυτά απλά βήματα κατάφεραν να έχουν εργαζόμενους στην ομάδα τους που προσαρμόστηκαν κατά 25% γρηγορότερα.

Τέσσερις συμβουλές για την πρώτη μέρα ενός νέου εργαζόμενου στη δουλειά

Το δημοσίευμα συνεχίζει, ωστόσο, τονίζοντας εμφατικά ότι κατά την πρώτη ημέρα ενός νέου υπαλλήλου, αυτός θα πρέπει να γνωρίζει όχι μόνο τι θα κάνει, αλλά επίσης γιατί θα το κάνει.

Γι’ αυτό και προσφέρει τέσσερις συμβουλές στον διευθυντή ή τον άνθρωπο που θα τον αναλάβει:

1. Περιγράψτε του πώς η δουλειά του έχει σημαντική αξία για την εταιρεία.

Εξηγήστε πώς η δουλειά του βοηθά την επιχείρηση να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δημιουργήστε μια σαφή και άμεση σύνδεση μεταξύ των ενεργειών του και του κύριου σκοπού της εταιρείας.

2. Δώστε του ένα αναλυτικό πλάνο με όσους θα πρέπει να απευθύνεται εντός και εκτός εταιρείας.

Εξηγήστε του ότι με την εργασία του θα αναδείξει την επιχείρηση και μην υποθέτετε ότι οι νέοι υπάλληλοι θα το καταλάβουν όλο αυτό από μόνοι τους –όπως αντίστοιχα, και το πώς λειτουργεί το όλο εσωτερικό σύστημα.

3. Βάλτε βραχυπρόθεσμους στόχους.

Στην αρχή, οι στόχοι πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο βραχυπρόθεσμοι, προκειμένου ο υπάλληλος να αντιληφθεί ότι προχωρά σωστά και με γερά βήματα.

4. Επαναλάβετέ του γιατί προσελήφθη το συγκεκριμένο άτομο.

Αφιερώστε χρόνο για να πείτε στο νέο υπάλληλο ότι προσλήφθηκε όχι μόνο για να καλύψει ένα κενό ή μια ανάγκη αλλά λόγω συγκεκριμένων δεξιοτήτων, εμπειρίας, νοοτροπίας και εργασιακής ηθικής που φέρνει στην ομάδα.

ΠΗΓΗ

Πώς σου φάνηκε;

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Το πρώτο «πλυντήριο ανθρώπων» βγαίνει στην αγορά

Καραγκιόζης The Movie: H πρώτη μεγάλου μήκους ταινία animation με πρωταγωνιστή τον λαϊκό ήρωα