Τα τέσσερα ζώα, με τα ονόματα «Αμλετ», «Ομελέτα», «Έμπονι» και «’Αϊβορι», εκπαιδεύθηκαν να χρησιμοποιούν ένα χειριστήριο για να κατευθύνουν τον κέρσορα στην οθόνη και να τον μετακινούν μέχρι να προσκρούσει σε έναν εικονικό τοίχο.
Κάθε φορά που το κατάφερναν, έπαιρναν τροφή. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Περντιού, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ψυχολογίας «Frontiers in Psychology», σύμφωνα με το BBC και τον Guardian, δήλωσαν ότι αποτελεί «καθόλου μικρό επίτευγμα» πως οι χοίροι κατανόησαν τη σχέση ανάμεσα στο χειριστήριο και στο βιντεοπαιχνίδι.
Οι επιστήμονες χαρακτήρισαν τις προσπάθειες των χοίρων σκόπιμες και εστιασμένες, παρά τυχαίες. Μάλιστα, τα ζώα μάλλον το ευχαριστήθηκαν, αφού συνέχισαν να παίζουν ακόμη και αφού είχε τελειώσει πια η τροφή που έπαιρναν ως ανταμοιβή για τις προσπάθειές τους. Είναι αξιοσημείωτο ότι κάθε ζώο είχε διαφορετική επίδοση στο παιχνίδι.
Στο παρελθόν, σε άλλα πειράματα, οι χοίροι είχαν δώσει σαφείς ενδείξεις της εξυπνάδας τους, όπως να μαθαίνουν εντολές του τύπου «κάτσε».
Βέβαια, τα γουρούνια δεν έχουν τις ικανότητες πιο εξελιγμένων ζώων, όπως οι χιμπατζήδες, που τα καταφέρνουν ακόμη καλύτερα στα βιντεοπαιχνίδια, χάρη και στα χέρια που διαθέτουν. Σε μελλοντικά πειράματα με χοίρους θα χρησιμοποιηθούν οθόνες αφής αντί για χειριστήρια.
Πρέπει να συνδεθείτε για να σχολιάσετε.
GIPHY App Key not set. Please check settings