in , ,

Έξαλλοι στο «Καφέ της Χαράς» – Γιατί «κόπηκε» σκηνή από το τελευταίο επεισόδιο

Την έντονη αντίδραση της σεναριογράφου της σειράς «Καφέ της Χαράς» προκάλεσε η κίνηση του ΑΝΤ1 να «κόψει» μία σκηνή σεξουαλικής παρενόχλησης από το επεισόδιο της Παρασκευής.

Συγκεκριμένα, στο επίμαχο επεισόδιο αναμενόταν να παίξει και μία σκηνή σεξουαλικής παρενόχλησης ανάμεσα στην Έφη Ρασσιά, που υποδύεται την Βάλια και τον Νίκο Ψαρρά που κάνει τον Ιάσονα. Αυτή η σκηνή δεν βγήκε ποτέ στον «αέρα», με αποτέλεσμα την «έκρηξη» της Άννας Χατζησοφιά στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook:

«Τι έγινε παιδιά εκεί στον ΑΝΤ1. Γιατί “ξαφρίστηκαν” χθες οι σκηνές Βάλιας – Ιάσονα; Για να μην σοκαριστεί το κοινό από την ωμότητα της σεξουαλικής παρενόχλησης; Στις μέρες μας, που γίνεται ο κακός χαμούλης; Haris Romas Nikos Psarras Efie Rassia #metoo»!»

Ο Χάρης Ρώμας απάντησε κάτω από την ανάρτησή της: «Είναι κρίμα να μην βλέπει η κοινωνία το θράσος του θύτη στην χυδαία προσπάθεια του να ενοχοποιήσει το θύμα του. Γιατί είναι σύνηθες ως τακτική. Κάποιους λόγους είχαμε οι δημιουργοί όταν τα γράφαμε. Και σίγουρα δεν ήταν λόγοι τηλεθέασης!».

Και η Άννα Χατζησοφιά μετά από επικοινωνία με τον σταθμό ανέφερε: «Τώρα με πήραν από το κανάλι ΑΝΤ1 και μου είπαν ότι ήταν άγριες οι σκηνές σκηνοθετικά για τις 9μμ, που βλέπουν παιδιά και απαγορεύει το ΕΣΡ τέτοια προσέγγιση. Επίσης ότι είχαν συνεννοηθεί με την παραγωγή και τον σκηνοθέτη Takis Michael και το ξαναμόνταραν εκείνοι. Δεν ξέρω γιατί εγώ και ο Haris Romas δεν είχαμε ενημερωθεί από το σκηνοθετικό»!

Ο Νίκος Ψαρράς ο ένας εκ των δυο πρωταγωνιστών της κομμένης σκηνής ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο θέμα και απάντησε στην εκπομπή, Καλύτερα δε γίνεται: «Απορώ, εγώ δεν το ήξερα η Άννα με ενημέρωσε. Κόπηκαν κάποιες φράσεις, δεν υπήρχε κάτι για να κοπεί, βέβαια οι ιθύνοντες του καναλιού ξέρουν καλύτερα»!

Πώς σου φάνηκε;

Avatar

Written by Mavroskyla Team

Απάντηση

O Τίμοθι Σαλαμέ γίνεται ο γιος του «Ψαλιδοχέρη» και της Γουινόνα Ράιντερ για τις ανάγκες νέας διαφήμισης

Αυτές είναι οι 35 αγαπημένες ταινίες του Κρίστοφερ Νόλαν και αξίζει -σίγουρα- να τις δούμε