Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι 6 στις 10 διαφημίσεις που ήρθαν πρώτες σε views στο YouTube το 2019 γυρίστηκαν για να προβληθούν στη μετάδοση του Super Bowl, του μεγάλου τελικού του πρωταθλήματος αμερικανικού ποδοσφαίρου.
Πρόκειται για το τηλεοπτικό πρόγραμμα με τη μεγαλύτερη θεαματικότητα στις ΗΠΑ – η διοργάνωση του 2015 μάλιστα, κατέχει το απόλυτο ρεκόρ τηλεθέασης όλων των εποχών με 114,4 εκατομμύρια θεατές. Όλη η Αμερική στρογγυλοκάθεται μπροστά στις τηλεοράσεις της μαζί με τόνους από φτερούγες κοτόπουλου, εκατομμύρια πίτσες και ό,τι junk food μπορείτε να φανταστείτε. Και οι μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας και όχι μόνο, βρίσκουν την ευκαιρία να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, πληρώνοντας πολλά εκατομμύρια για μία θέση στα διαλείμματα της μετάδοσης.
Το κόστος προβολής για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων ξεκίνησε από 37.500 δολάρια στο πρώτο Super Bowl του 1967. Το 2000 είχε φτάσει τα 2,2 εκατ. δολάρια, και 15 χρόνια μετά είχε διπλασιαστεί, σχεδόν στα 4,5 εκατ. Το 2016 αυξήθηκε κατά μισό εκατομμύριο ακόμη, και το 2017 το δίκτυο Fox ζητούσε από 5 μέχρι 5,5 εκατ. δολάρια. Πέρυσι το NBC χρέωνε 5,24 εκατ. δολάρια, και φέτος το CBS διατήρησε τις τιμές στα ίδια επίπεδα.
Σταρ του Χόλιγουντ όπως ο Χάρισον Φορντ, ο Φόρεστ Γουίτακερ, ο Τζεφ Μπρίτζες, η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, ο Τζέισον Μπέιτμαν και ο «Spider-Man» Τομ Χόλαντ πρωταγωνιστούν στις διαφημίσεις που θα δείτε στη συνέχεια. Το σύνολο των views φτάνει περίπου τα 230 εκατομμύρια.
1. Not Everything Makes the Cut (Super Bowl)
Views: 39,5 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Amazon
2. The Elevator (Super Bowl)
Views: 39,9 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Hyundai
3. We Believe: The Best Men Can Be (Super Bowl)
Views: 32,8 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Gilette
4. Introducing iPhone 11
Views: 31,8 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Apple
5. The Internet of Things presents – #LikeABosch
Views: 23,3 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Bosch Global
6. Chance the Rapper x Backstreet Boys (Super Bowl)
Views: 16,7 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Doritos
7. Audi Presents: Science Fair
Views: 14,8 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Audi USA
8. Change Up The Usual (Super Bowl)
Views: 13.9 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Stella Artois
9. Dream Crazier
Views: 11,1 εκατ.
Διαφημιζόμενος: Nike
10. The 100-Year Game (Super Bowl)
Views: 7,3 εκατ.
Διαφημιζόμενος: NFL
Πρέπει να συνδεθείτε για να σχολιάσετε.
GIPHY App Key not set. Please check settings