Το trend δεν είναι κάτι απαραίτητα κακό. Ούτε κάτι απαραίτητα καλό. Πρόκειται για μία μόδα που ακολουθεί σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού ως αποτέλεσμα της τάσης να επηρεάζουμε και να επηρεαζόμαστε ο ένας από τον άλλο.
Το ότι μια συνήθεια, ένα ρούχο, ένας τρόπος ζωής έγινε trend δεν σημαίνει ότι πρέπει να το ακολουθήσουμε, ούτε όμως και να σταθούμε εμμονικά με αρνητική διάθεση απέναντί του εκ των προτέρων. Ο κάθε ένας από εμάς είναι ελεύθερος με βάση το γούστο του να κάνει τις επιλογές που θα καθορίσουν τη ζωή του.
Το trend ως έννοια απασχολεί και την καινούργια τηλεοπτική διαφήμιση της Fischer, η οποία υπογραμμίζει πως σημασία έχουν οι προσωπικές επιλογές του καθενός με βάση τα δικά του κριτήρια.
Στη νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Fischer μεταφερόμαστε σε μία παράσταση ενός μεγάλου θιάσου που απαρτίζεται από διαφορετικά acts. Μέσα από διάφορες δράσεις και διακριτά σύμβολα-trends της εποχής, γίνεται αναφορά στις τάσεις της μόδας, της άθλησης, του binge watching και οτιδήποτε επίκαιρο προβάλλεται από τα social media. Ο πρωταγωνιστής καθ’ όλη τη διάρκεια του σποτ παρακολουθεί την εναλλαγή των σκηνών, που γεμάτες συμβολικές αναφορές, διεκδικούν την προσοχή και το ενδιαφέρον του.
Με αφορμή, λοιπόν, την διαφήμιση της αγαπημένης μας μπίρας σκεφτήκαμε τα 5 μεγαλύτερα trends αυτής της περιόδου στον πλανήτη.
1. Ο βιγκανισμός
Χρόνο με το χρόνο το παγκόσμιο ποσοστό των vegan αυξάνεται. Άλλοι γίνονται vegan από την αγάπη τους για τα ζώα και το περιβάλλον και άλλοι γιατί θεωρούν πως απομακρύνοντας το κρέας και όλα τα παράγωγα του από την διατροφή τους, βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής τους. Όπως και να έχει, ο βιγκανισμός είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα μεγαλύτερα trends στον πλανήτη με τους vegan να υποστηρίζουν πως η συγκεκριμένη διατροφή αποτελεί προαπαιτούμενο για να σώσουμε τον πλανήτη. Η αλήθεια θα φανεί τις επόμενες δεκαετίες.
2. Το τρέξιμο
Χρόνιοι καπνιστές που αποφάσισαν για λόγους υγείας να κόψουν το κάπνισμα, νέοι που η μοναδική τους σχέση με τον αθλητισμό είναι το Pro, 50χρονοι που ασχολούνταν μόνο με δουλειές γραφείου και δεκάδες ακόμα κατηγορίες ανθρώπων που δεν είχαν καμία επαφή με τη γυμναστική, έβαλαν στη ζωή τους το τρέξιμο. Και όχι μόνο το έβαλαν, αλλά έφτασαν σε σημείο τα αθλητικά παπούτσια και τα χρονόμετρά ν’ αποτελούν τα σημαντικότερα gadget της καθημερινότητάς τους, όσο προετοιμάζονται για τον επόμενο αγώνα δρόμου στον οποίο θα συμμετάσχουν. Το τρέξιμο ίσως αποτελεί case study για το πώς ο αθλητισμός μπορεί να γίνει trend.
3. Το binge watching
Οι σειρές που έχουμε «καταβροχθίσει» την τελευταία δεκαετία ξεπερνούν κατά πολύ όσες έχουμε δει σε όλη μας τη ζωή. Δεν αγαπήσαμε ξαφνικά περισσότερο την τηλεόραση, αλλά η τηλεόραση -ελέω κυρίως του ίντερνετ- μας έδωσε μια απίστευτη δυνατότητα που δεν είχαμε μέχρι χθες. Να κάνουμε binge watching. Να παρακολουθούμε δηλαδή σερί (σχεδόν) όσα επεισόδια θέλουμε από (σχεδόν) όποια σειρά υπάρχει εκεί έξω. Όχι μόνο εκμεταλλευτήκαμε αυτή τη δυνατότητα, αλλά κάνουμε και κόντρες μεταξύ μας για το ποιος έχει κάνει το μεγαλύτερο binge watching.
4. Τα ηλεκτρικά πατίνια
Στην Ελλάδα έκαναν την εμφάνισή τους μόλις τον περασμένο χειμώνα. Παρ’ όλα αυτά, τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν κάνει δυναμικά την εμφάνισή τους αθηναϊκούς δρόμους, ενώ έχουν κατακλύσει την υπόλοιπη Ευρώπη. Κανείς δεν ξέρει πόσο ακόμα θα διεισδύσει στην καθημερινότητά μας το συγκεκριμένο trend, παρ’ όλα αυτά μοιάζει με μια αρκετά ρεαλιστική και «έξυπνη» λύση μετακίνησης από το άμεσο μέλλον των μητροπόλεων.
5. Οι selfies
Αλήθεια τι κάναμε όταν δεν είχαμε κανέναν να μας τραβήξει φωτογραφία πριν εμφανιστούν τα smart phones; Φήμες λένε ότι βγάζαμε selfies με φωτογραφικές μηχανές ή έστω ζητούσαμε από κάποιον περαστικό να μας τραβήξει. Ανεξάρτητα από το αν θα επιβεβαιωθούν οι φήμες, ζούμε στην εποχή των selfies. Από το γραφείο μέχρι τον πύργο του Άιφελ, όλοι ποζάρουμε στον εαυτό μας και μοιραζόμαστε τις φωτογραφίες μας στα social media.
Πρέπει να συνδεθείτε για να σχολιάσετε.
GIPHY App Key not set. Please check settings