Μια από τις δημοφιλέστερες σατιρικές εκπομπές στις ΗΠΑ, το Saturday Night Live (SNL) που είναι και ένα από τα μακροβιότερα τηλεοπτικά σόου στον κόσμο (μετρά ήδη 44 σεζόν!) αποφάσισε να καυτηριάσει με το δικό του μοναδικό τρόπο το φαινόμενο Netflix.
Στο τελευταίο επεισόδιο, προβλήθηκε ένα βίντεο το οποίο ήδη κάνει το γύρο του κόσμου, καθώς το φαινόμενο Netflix πλέον έχει εξαπλωθεί σε πολλές χώρες.
Στο νέο SNL βίντεο, παρουσιάζεται ένα υποτιθέμενο διαφημιστικό σποτ του Netflix, στο οποίο η γνωστή πλατφόρμα ψυχαγωγίας, υπόσχεται ακόμα περισσότερα σόου και ταινίες για τη νέα χρονιά.
Στο σποτ ακούγονται ατάκες που τρολάρουν τους φρενήρεις ρυθμούς με τους οποίους το Netflix ανανεώνει διαρκώς και εμπλουτίζει το μενού του, όπως αυτή που λέει πως μέχρι να φτάσεις στο τέλος του μενού μια κατηγορίας, νέα σόου έχουν εμφανιστεί στην αρχή της κατηγορίας και πως όλο αυτό βασίζεται στη λογική του “σκρολαρίσματος επ άπειρον” ενώ σε άλλο σημείο βλέπουμε πλάνα από ένα υποτιθέμενο meeting στα κεντρικά γραφεία του Netflix, όπου ένα στέλεχος αποφασίζει για το ποια σόου θα αγοράσει και με το που ακούει μια γυναίκα να λέει μόνο “λοιπόν το νέο σόου αφορά μια κοπέλα…” αμέσως το στέλεχος της λέει εντάξει το αγοράζουμε και τις πετάει λεφτά, !
Σε άλλο σημείο ακούγεται η ατάκα πως το Netflix έχει τόσα πολλά σίριαλ, ταινίες και προγράμματα που ούτε οι συντελεστές του Netflix δεν τα έχουν δει όλα, ενώ βλέπουμε αποσπάσματα από τρέιλερ εκπομπών και ταινιών που φυσικά δεν υπάρχουν αλλά κοροϊδεύουν δημοφιλή σόου του Netflix.
Πρέπει να συνδεθείτε για να σχολιάσετε.
GIPHY App Key not set. Please check settings