in ,

Το iconic αναψυκτικό που ξαναγεννιέται μετά από 25 χρόνια

Η PepsiCo αποφάσισε να κάνει κάτι που σπάνια βλέπουμε σε brands-θρύλους: να αλλάξει το λογότυπο του πιο γνωστού της αναψυκτικού μετά από 25 ολόκληρα χρόνια. Και όχι απλά αλλαγή – μιλάμε για μια ολόφρεσκη, δυναμική ταυτότητα που θέλει να πει ξεκάθαρα: «Κοιτάμε μπροστά!»

«Φαγητό, Ποτά, Χαμόγελα»

Το νέο μήνυμα της εταιρείας δεν είναι μόνο slogan – είναι τρόπος ζωής. Με λίγα λόγια: PepsiCo = περισσότερα χαμόγελα με κάθε μπουκιά και κάθε γουλιά. Ένα μήνυμα που δείχνει πιο ανθρώπινο πρόσωπο, πιο αισιόδοξο και πιο… ανοιχτό για ό,τι έρχεται.

Μια αλλαγή που βλέπεις παντού

Μην περιμένεις να τη δεις μόνο σε κουτάκια και μπουκάλια. Η νέα ταυτότητα εμφανίζεται ήδη σε social media, καταστήματα και σημεία επαφής με τον πελάτη, ενώ η χρωματική παλέτα έχει νόημα: παραπέμπει στα μέρη όπου καλλιεργούνται τα βασικά συστατικά, δείχνοντας την οικολογική και κοινωνική συνείδηση της PepsiCo.

Μια ιστορική στιγμή

Η ανανέωση αυτή ήρθε να συμπέσει με τη 60ή επέτειο της συγχώνευσης Pepsi-Lay’s, ένα milestone που η εταιρεία χρησιμοποίησε για να λανσάρει την εικόνα που πλέον αγκαλιάζει όλο το οικοσύστημα των brands της, πέρα από το εμβληματικό αναψυκτικό. Σημαίνει πως το brand όχι μόνο τιμά την κληρονομιά του, αλλά και είναι έτοιμο για ένα τολμηρό άλμα στο μέλλον.

Η Pepsi δεν αλλάζει συχνά – και όταν το κάνει, όλοι το προσέχουν. Αυτή τη φορά, το νέο logo δεν είναι απλά μια γραφιστική ανανέωση: είναι μήνυμα, υπόσχεση και… ένας λόγος ακόμα για να χαμογελάσουμε με κάθε γουλιά.

Πώς σου φάνηκε;

Νίκος “Torro” Ταρνατώρος: ο 23χρονος πίσω από το πρώτο SKG Halloween Hunt μιλά για όλα!

Ένα σφραγισμένο Pokémon Red του 1998 πωλείται σήμερα για χιλιάδες δολάρια